2012 Öğretmenler Günü Şiirleri


24 Kasım 2012 Öğretmenler günü’nün yaklaşmasına az bir zaman kaldı. Düşündüm sizlere beğendiğim kısa ama etkileyici Öğretmenler günü şiirlerini paylaşmak istiyorum. Yazımızın devamından İlgili şiirlere ulaşabilirsiniz. Şimdiden Tüm öğretmenlerimizin Gününü kutlarım. Paylaştığımız tüm şiirler alıntıdır. Emek verip bu güzel Öğretmenler Günü şiirlerini yazanların emeklerine sağlık diyoruz.
2012 Öğretmenler Günü Şiirleri KısaNeredesiniz Hocam
İlk okula geldiğimde siz yanımdaydınız.
İlk siz öğretiniz okumayı_yazmayı,
İlk siz öğretiniz sevgiyi saygıyı,
Şimdi Neredesiniz Hocam!
Benim Canım Öğretmenim
Herşeyi senden öğrendim
Okumayı, yazmayı, büyümeyi.
Anam oldun, babam oldun
Senden gördüm şefkati ilgiyi.
Kutlu olsun en güzel günün
Armağansın bugün sen bize
Seni hep seveceğim
Benim canım öğretmenim.
Köy Öğretmeni
Ben bir köy öğretmeniyim,
Alnımda ışık, Gözlerimde nur.
Alıp götürmeyin beni şehirlere, Götürmeyin, ne olur.
Bir köy öğretmeniyim, Katıksız duygular içinde yaşarım.
Çıplak ayaklar basar yüreğime, Onları tutar, okşarım.
Bir köy öğretmeniyim, Çaresizlik ekmeğim, keder gözyaşım,
Umut ve sevgiyim çarpan kalplerde, Dağlardan daha çok yücedir başım.
Ben bir köy öğretmeniyim, Evlerde motif, dillerde destan Gölgesi düşer
ay-yıldızın üstümüze, Ve gönüllerde büyür vatan.

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorum yaptın mı? bakayım sen ...

Bu yazıyı okudunuz mu