Youtube Videolarını Mp3 Olarak İndirme

logoYoutube günümüzün en popüler video paylaşım sitelerinden birisi. Milyonlarca kullanıcı videolarını youtube'a yüklüyor ve genellikle aranılan video orada oluyor.
Ben önceleri müzikleri bilgisayara indirirerek dinlerdim ama son 1-2 senedir hiç mp3 indirmesi yapmadım ve müzik dinlemek için yalnızca youtube'i kullandım.

Neyse tanıtacağım site olan Youtube Mp3, youtube videolarını mp3 formatında çok basit işlemlerle indirmenize yarıyor.

Kendi mp3 sitemde yayınladığım şarkıların çoğunu bu site yoluyla elde ediyorum, gerçekten sistem yapımcısına teşekkür etmek gerek.

Resimli anlatım aşağıdadır.

İlk olarak youtube'dan mp3 olarak indirmek istediğimiz klibin linki alıyoruz

youtube

Daha sonra http://www.youtube-mp3.org/tr sitesine gidiyoruz, youtubedan aldığımız video linkini okla gösterilen yere yapıştırıyoruz ve 'Videoyu dönüştür' e tıklıyoruz.

youtube-mp3

(Convert v.s. işlemleri olmadığından indirme linkinin gelmesi en fazla 2-3 sn sürüyor.)

Dönüştürme işlemi bittikten sonraki görüntü

youtube-mp3-indir

"Download" linkine tıklayarak indirme işlemini tamamlayabilirsiniz.

Siteye gitmek için: Youtube mp3

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorum yaptın mı? bakayım sen ...

Bu yazıyı okudunuz mu