"Zafer.in" Adıyla Tekrar Yayındayız..

Merhaba sevgili takipçilerim ve okurlarım ... 

Bildiğiniz Üzere geçtiğimiz 2013 yılında zaferkarademir.net alan adıyla adeta bomba gibi bir sene geçirdik ama nedense gerek okulum gerekse uğraştığım spor yüzünden erken pes ettim devamını getiremedim. Tam zirvedeyken Bıraktım diyebilirim. 


2014 yılında Bomba Gibi Bir Blog la Geliyorum 

Bu blogu yazmamın temel Amacı namımız yürüsün, insanlara faydalı bilgilerde bulunalım ve Tabikide para kazanalım :) son derece açık sözlüyümdür. hiç bir yerde hiç kimsede lafımı esirgemem yumuşatmayada çalışmam pat diye suratına söylerim :) 

Blogumuzun Alt Yapısı gene blogger yakın zamanda bir tema güncellemesi yapmayı planlıyorum. ve bu sefer tek başıma değil yazar kadrosu kuracağım düzenli olarak günde 5 içerik girmeyi planlaıyorum Allah izin verirse 


Yeni Logo Çalışmaları 

Yeni Dönemde kaliteli içerik, kaliteli tema ilkesiyle yola çıkmayı planlıyorum "Allah yüzümü kara çıkartmasın"

Tabi bunun temeli de kaliteli logodur. bir kaç tane logo çalışması yaptım müsadenizle sizinde beğeninize sunmak isterim 






ufak defek hatalar var. tam düzenleme yapılmadı ama bu sene bu logoların hepsini videolu , resimli anlatımlarda kullanmayı planlıyorum 




Ya Allah , Ya Bismillah Allah (c.c) sen yüzümüzü kara çıkartma ya Rabbim .

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorum yaptın mı? bakayım sen ...

Bu yazıyı okudunuz mu