TTnet'i Nasıl ucuza Kullanırız (aylık %50 İndirim kazan)

öncelikle merhaba arkadaşlar bundan 1 sene önce ttnet'in  can sıkıcı şeylerinden dolayı ttnet'i kapattıracaktım sebebi ise her kesin şikayeti gibi yavaş internet yüksek fatura neyse konuyu dağıtmayalım gittim TürkTelekom ofisine kapattırmak için geri kazanım bölümümü ne oraya gidip bi odaya bi kadınla kapattılar bu başladı kampanyalardan anlatmaya başladı bende çok karalı bir şekilde kapattırmak istdimğimi tekrarladım ve kız benimle baş edemedi forumu doldurum 2 gün sonra bir telefon


zııırrr :
+alo
- alo ... kişiy lemi görüşüyorum
+evet benim buyrun
-efendim biz Ankara'dan arıyoruz. siz değerli müşterilerimizi geri kazanma bölümü falan yıkama yağlama bölümünü ardından ben kararımı değiştirmedim

ertesi gün

gene aynı diyaloglar bu böyle 3 gün sürdü artık rahatsızlık vermeye başladı her saat başı adamlar arıyor 

en son bir teklifte bulundu, 1 ay bedava kullanın 6 Ay %50 indirimli kullananın dedi kontrant sözleşme falana yok

 dedi ben bi an düşündüm adam 1 ay bedava verirse niye 2 ay vermesin diye başladım pazarlığa 2 ay bedava 6 ay indirimli diye olmaz dedi tamam kapattım 

30 dk sonra bi telefon daha efendim isteğinizi kabul ediyoruz 2 bedava 6 ay %50 indirimli kullanacam onayladıktan sonra kullanmaya başladık

 6 ay bitti kulaktan duyma bir bilgi ile gene aynı taktik ile ttnet ofisine gittim bu sefer ordaki personel daha dişili çıktı ve 9 ay 39 tl yada 6 ay % 50 indirim verelim size dedi onuda kabul ettim bakalım süre dolmak üzere bir daha ziyaret ederiz...


şaka bi yana bu anlattıklarımın hepsi gerçek tabi ama Ttnet dünyanın en adi internet şirketlerinden birisidir isterseniz deneye bilirsiniz müşteri hizmetleri "0"dır 444 0 375'i ne zaman ararsanız düşürme ihtilaminiz çok azdır o kadar çok şikayet varki

ayrıca o kadar para ödememize rağmen bu hızdaki interneti hak etmiyoruz aşağıda ülkelerin internet hızları ve fiyatları var  incelemenizi tavsiye ederim hep bizmi kazık yiyecez

Zafer Karademir 

Ttnet Hileleri ,ttnet fatura hilesi, ttnet fatura azaltma,Ttnet faturası ,ttnet kota hilesi

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorum yaptın mı? bakayım sen ...

Bu yazıyı okudunuz mu